lunes, 19 de abril de 2021

ENTREVISTAS XORNALÍSTICAS 1ºESO

 

“En busca de novas oportunidades”


José Gregorio Pardo (6 febreiro de 1971, Caracas) é un inmigrante vido de Venezuela pero con orixes galegas. Por iso decidiu vir a Galicia en busca de novas oportunidades, unha educación mellor e un mellor futuro para os seus fillos. É pai de dous adolecentes nacidos en Venezuela que teñen nacionalidade española e transmitida polos seus pais.

SARA SOFÍA PARDO EXPÓSITO (1ºESO C)



De que parte é vostede de Venezuela?

Eu son de Caracas, capital de Venezuela.


Por que veu para Galicia?

Porque en Venezuela había unha situación social e política moi complicada. Meus pais son galegos polo cal as miñas raíces son galegas. Por iso optei por ese país.


Cantos anos leva vivindo na Coruña?

Levo vivindo case catro anos na Coruña.


Gústalle máis Venezuela ou España? Que é o que máis lle gusta dese país?

A min gústame os dous países pero de Venezuela gústame o clima e de España a seguridade persoal.


Cal é a comida que máis lle gusta de Galicia?

A comida que máis me gusta de Galicia é o cocido galego.


Cal é o seu lugar favorito da Coruña?

O meu lugar favorito da Coruña é o Paseo Marítimo pola Torre de Hércules.


Cando veu cara a Galicia cal era o seu obxectivo?

O meu obxectivo era buscar unha mellor calidade de vida que en Venezuela non había.


Cre que conseguiu o seu obxectivo?

Eu creo que polo momento si conseguín o meu obxectivo.


Ten traballo actualmente?

Si, teño traballo actualmente.


De que traballa?

Traballo nunha administración de loterías.


Repartiu premios moi importantes?

Si, repartimos premios moi importantes. Hai un ano repartimos o premio máis grande que se deu na primitiva na Coruña: 1.600.000 euros.


Que é o que máis lle gusta do seu traballo?

O que máis me gusta do meu traballo é repartir a ilusión das persoas que soñan con gañar un premio.


Como lle afectou o Covid-19 no seu traballo?

O Covid-19 afectounos nos ingresos porque estivemos pechados dous ou tres meses e as vendas non se recuperaron.


Que medidas considera que se poderían tomar para o Covid-19?

Eu penso que deberíamos tomar unha medida de confinamiento durante un mes para dar tempo a vacinar e desta forma non temos que andar pechando e abrindo a cada pouco.


Pensaría regresar cara a Venezuela?

Eu penso que nestes momentos non, debido ás circunstancias.

 

Esta historia vese reflectida en moitos inmigrantes venezolanos debido á problemática que se presenta actualmente nese pais. É por iso que lle damos as grazas a José Gregorio Pardo por compartir a súa experiencia de vida con nós.

No hay comentarios:

Publicar un comentario