martes, 20 de abril de 2021

ENTREVISTAS XORNALÍSTICAS 1ºESO

 

“Na miña infancia xogabamos na rúa”

 


Consuelo Fernández Mouriño, natural da Coruña, ten 65 anos. Entrevistámola para saber un pouco da antiga sociedade do século XX e dos seus gustos e oficios xerais da xente.

 

Diego Delgado Morales (1ºESO E)



Cóntame un pouquiño da túa infancia, Chelo.

A miña infancia. Nacín na Coruña, crieime na rúa Noia e tiven unha infancia moi feliz (afirma coa testa) porque xogabamos na rúa. Xogabamos á comba, á mariola... Ou sexa, unha infancia moi feliz.


A que colexio foches? Rifábanche?

Empecei nun que había na rúa San Vicente e despois fun á academia “Doña Marujita Puga”. E si, si que me rifaban.


Como viviches o cambio dende a rúa Noia ata a Ronda de Outeiro?

Mal, sentíame moi triste, moi soa porque antes Os Mallos estaban sen construír. Era todo terra e parecía moi lonxe.


E que pasou despois, cóntame un pouco da túa vida?

Pois nada. Viñen a vivir a aquí e pasei dende os dez anos ata agora. Toda a miña vida practicamente.


Cando coñeciches o teu home?

O meu home coñecino pola miña amiga Lili (era seu irmán). Onde o coñecín, se son sincera, non me lembro. Coñecina a ela e despois coñecino a el. Pero non nun sitio concreto.


Cambiamos de tema, ti que querías ser cando eras moza?

Eu quería ser azafata porque me gusta moito coñecer sitios.


E que acabaches sendo?

O que eramos practicamente todas: auxiliar administrativo.


Cal cres que foi a túa amiga máis destacada?

Pois destacadas tiven bastantes. Pero acórdome de unha que tiña cando era moza. Pero xa moza de vinte ou trinta anos. Chámase Loli.


Fálanos un pouquiño de teus pais Marina e Manolo.

Meu pai era ebanista. Tiña un taller. Miña nai era costureira, ao principio de todo. Despois era ama de casa.


Con cantos anos tiveches a túa filla? Por que a esa idade?

Para hoxe era moi moza. Tiña vinte e dous anos. A esa idade porque casei e tiven a miña filla.


Imos falar dos teus gustos. Cal é a túa comida favorita? Que ten para que che guste?

Gústame sobre todo a pasta. O porqué non o sei, a verdade.


Cal é a túa etapa histórica que máis che gusta?

Gústame, sobre todo, Roma. O porqué é porque me gustan os circos, os gladiadores...


Cal é a túa película preferida?

Non teño unha en concreto. Quizais a favorita é unha que se chama: O último mohicano. Á parte de que me gusta a película, ten unha música que me encanta, preciosa.


Cal é o teu pintor favorito?

Pois Goya porque me gusta moito unha obra que ten que se chama Os fusilamientos. Está ambientada na Guerra da Independencia.


Ti cres que tes un escritor favorito?

Non, gústame moito ler pero leo de todo un pouco. Leo de todos os temas. Agora estou lendo un libro de Ildefonso Falcones. Chámase: O pintor de almas.


Cal é a túa cor favorita?

Gústame moito o azul porque me recorda ao ceo.


Cal é a túa estación do ano favorita?

Bueno, gústame moito... o inverno. Gústame, pero bueno o verán gústame porque vai máis calor. O inverno (afirma coa testa).


Cal é a túa canción preferida?

Non teño. A verdade éque me gustan todos os xéneros menos os que hai agora do reguetón e todo iso (di que non co dedo).


Cal sería a túa viaxe soñada?

Gustaríame moito ir a Exipto. Gústanme moito as pirámides e todo iso.

 

E xa descubrimos un pouquiño máis da sociedade de século XX. Non na aldea, senón na cidade e, como xa dicía na introdución, os oficios neste caso de ebanista e costureira, incluíndo tamén os gustos do meu exemplo Chelo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario