lunes, 3 de mayo de 2021

ENTREVISTAS XORNALÍSTICAS 1ºESO

 

“Conseguín que o meu soño fose o meu traballo”

 


Francisco Javier Garrido García
fálanos sobre o seu traballo, que neste caso trata sobre a Mariña, e tamén da súa infancia.

 

LAURA GARRIDO GARCÍA (1º ESO E)

 

Cal sería o traballo dos seus soños e por que?

Teño a sorte de facer o traballo que sempre quixen, porque dende pequeno quería estar no exército. Paréceme un traballo moi interesante que me permite viaxar, aprender cousas, axudar...

 

Que quixo ser cando era pequeno? Se estivese traballando agora no que quería ser de neno, gustaríalle máis que o seu traballo actual?

De pequeno quería ser militar. Conseguín que o meu soño fose o meu traballo.

 

Que foi o máis difícil que tivo que facer no seu traballo? Conseguiu facelo?

No meu traballo houbo momentos moi complicados. Ás veces naveguei con moi mal tempo e é moi difícil seguir facendo o meu traballo nun ambiente incómodo, con frío, moito movemento e escuridade. Ao final todo funcionou ben e conseguimos facer o que tiñamos que facer nestas difíciles condicións.

 

Que foi o mellor que lle pasou no traballo?

O mellor que me pasou no meu traballo foi durante o terceiro ano da carreira no que fixemos prácticas a bordo dun buque de adestramento chamado Juan Sebastián de Elcano. Durante este ano viaxamos ao redor do mundo e coñecemos outros países e costumes. Cando volvimos a España entramos no porto da Coruña e alí coñecín a miña muller.

 

Onde estudou, que estudou e cantos anos estivo estudando?

Estudei en moitos lugares. Cando era pequeno estudaba en Salamanca, no colexio Calasanz. Despois estudei dous anos en Madrid preparándome para ingresar na Escola Naval Militar. Despois de aprobar a oposición, estudei cinco anos en Pontevedra. Aínda hoxe sigo estudando: ás veces aprendo idiomas e outras cousas sobre o meu traballo, etc.

 

Ten algunha anécdota da súa mocidade?

Teño moitas anécdotas da miña mocidade. Unha que podería compartir contigo é cando estaba nos exploradores que me pasaron moitas cousas. Lembro unha vez que andabamos subindo por unha montaña e deixei caer unha cantina. Un amigo meu correu detrás dela. Os dous baixaban polo lado da montaña e case acabaron caendo dun penedo. Agora rimos moito pero levamos un gran susto.

 

Lévase mal con alguén no traballo? Por que?

Nunca me levei mal con ninguén no meu traballo. Creo que o traballo que fago é afortunado e no que é moi importante convivir con outras persoas, coas que pasas moito tempo e que se converten nunha segunda familia.

 

Cambiaría algo do seu pasado?

A verdade é que non cambiaría nada no meu pasado. Creo que hai cousas boas e outras non tan boas, pero aprendemos algo de todas elas. As cousas boas serven para recordarnos ser felices e as cousas malas que debemos evitar ou que nos servirán para afrontar outros problemas no futuro.

 

Se agora puidese escoller outro traballo, cal elixiría e por que?

Como dixen ao principio, a verdade é que sempre quixen estar no exército. Aínda que ser mariñeiro ás veces é un pouco difícil xa que teño que estar separado da miña familia durante moito tempo.

 

Ten medo de algo, a que e por que?

A verdade é que teño medo de moitas cousas. Pero non teño medo dos leóns, nin das serpes, nin das arañas, nin da escuridade, nin das alturas, nin da velocidade, nin das atraccións do parque... Temo que lles pase algo aos meus fillos ou que necesiten algo de min e non estar alí e que a miña familia estea triste. Ese é o meu maior medo. Son o mellor que teño.



2 comentarios:

  1. Preciosa entrevista Laura, refleja muy bien la personalidad de tu padre y además en gallego, yo no soy juez para esta lengua pero...muchas felicidades por lo que has aprendido en tan poco tiempo en Galicia. Te quiero mucho mucho.

    ResponderEliminar
  2. Preciosa entrevista Laura, refleja muy bien la personalidad de tu padre y además en gallego, yo no soy juez para esta lengua pero...muchas felicidades por lo que has aprendido en tan poco tiempo en Galicia. Te quiero mucho mucho.

    ResponderEliminar