martes, 18 de mayo de 2021

ENTREVISTAS XORNALÍSTICAS 1ºESO

 

O meu animal favorito de mascota é o can

 


Diego está no curso de 1º ESO, ten 12 anos e é moi charlatán. Quere pasar máis tempo cos seus amigos.

 

José Martínez Alonso (1º ESO A)

 

Se estiveras só nunha illa deserta que levarías?

Pois levaría comida e ferramentas.

 

Cal é túa película favorita?

Deadpool.

 

Cal é o teu libro favorito?

Os meus libros favoritos son os de Harry Potter.

 

Cal é a túa comida favorita?

A miña comida favorita é a pasta.

 

Cales son os teus mellores amigos?

Os meus mellores amigos son: José, Rodrigo e Xoel.

 

Cal é o teu animal favorito?

O meu animal favorito de mascota é o can e o salvaxe a aguia.

 

Cal e a túa cor favorita?

A miña cor favorita é o verde.

 

Que querías ser de pequeno?

Quería ser mecánico.

 

Que queres ser de maior?

Quero ser mecánico.

 

Cales son as túas cancións favoritas?

Una mordidita, andas na miña cabeza e darte un beso.

 

Que series de televisión ves?

La que se avecina e Lucifer.

 

Gústache o anime?

Máis ou menos.

 

Que libro estás lendo agora?

Agora estou lendo Conta nove estrelas de  Andrea Maceiras.

 

Tes animais na casa?

Non, pero vou ter un hámster moi pronto.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario