miércoles, 19 de mayo de 2021

ENTREVISTAS XORNALÍSTICAS 1ºESO

 

“Nunca pensei de traballar tanto”

 


Ángel Solís Suárez arrasa co seu traballo xa que fai un horario dende as 7:30 am ata as 8:30 pm. El di que é o empresario de boa calidade, xa que fai máis de trinta vendas á semana. Non traballa el só, ten moitos empregados. O primeiro que contratou era un home chamado Fidel e tamén ten a súa muller Belén Suárez Antelo, que traballa moi ben.

 

RUBÉN SOLÍS SUÁREZ (1º ESO B)

 

Que servizo ou produto ofrece a súa compañía?

A miña empresa ofrece calefacción e enerxías renovables, mantementos e instalación de fontanería, gas e reformas. Facemos unhas boas vendas. Tamén ofrecemos vendas de caldeiras, quentadores, billas e máquinas de aire acondicionado e instalámolas tamén.

 

Por que se quixo dedicar a isto?

Eu en realidade non me quería dedicar a isto, pero foi o que mellor me caeu. Pouco a pouco foime gustando. Estudar un pouco máis para innovar o oficio.

 

Cal é o problema que está resolvendo?

Hoxe o que máis resolvemos e o que estamos a traballar é a enerxía renovable en vivendas unifamiliares e edificios e tamén paneis fotovoltaicos.

 

Con cantos anos empezou a traballar nisto?

Con dezaseis anos empezei a traballar e, ao mesmo tempo, estudando para sacar os carnés de profesionais para poder dar de alta as instalacións tanto de fontanería como de calefaccións, etc…. Que foi por onde empecei. Pouco a pouco fun aprendendo máis e traballando con varias empresas ata que cumprín os vinte e seis anos e ós vinte e sete xa me puxen pola miña conta.

 

Cando empezou a formar a súa empresa?

A miña empresa foi feita desde o 2003, que empecei eu só, e ó cabo de dous anos fomos aumentando pasiño a pasiño con moito esforzo. Agora somos uns cantos máis.

 

Cantos clientes ten neste momento?

Os clientes non son sempre os mesmos, como é unha empresa de servizos de traballos para promotoras.

 

Angel Solís demostrou ser un dos poucos homes en formar unha boa empresa en poucos anos.


No hay comentarios:

Publicar un comentario