viernes, 7 de mayo de 2021

ENTREVISTAS XORNALÍSTICAS 1ºESO

 

Doutor da Riva, médico xinecólogo

 


O doutor da Riva é uns dos principais médicos do seu hospital. A súa especialidade é a xinecoloxía e a súa orixe é española.

 

Sebastián Enrique Mattos Villavicencio (1º ESO D)

 

Por que lle interesa o seu traballo?

Na miña familia había un ambiente familiar de médicos e porque dende moi pequeno o conseguín para iso. Ao longo da miña vida fun asegurando a idea, afirmaba a miña boca.

 

Canto tempo estivo na profesión co seu traballo?

Ben, teño trinta e cinco anos na miña profesión de xinecólogo.

 

Ve algún cambio na súa profesión?

Ben, si, estes trinta e cinco cambiaron. A sociedade cambiou e, por suposto, o meu traballo cambiou. Volveuse máis técnico. Si, cambiou.

 

Como foron os seus comezos?

Os meus comezos foron como os de todos os médicos deste mundo. Escolles ser doutor, que custa un pouco facelo, e despois elixes unha especialidade e adestras nesa especialidade.

 

Cal foi a súa primeira experiencia profesional?

Foi no Hospital Hebrón. Entón, como todos os demais, comezando por ver como traballan os teus compañeiros. Logo, aos poucos, facendo cousas máis sinxelas. Despois complícase ata que rematas a especialidade e vas só para resolver cousas.

 

Como é o seu día actualmente?

Normalmente teño unha consulta polas mañás e algúns días teño un quirófano programado. Despois teño a actividade de emerxencia e os partos dos meus pacientes.

 

Que é o que máis lle gusta do seu traballo?

O que máis me gusta é empatizar cos pacientes, poñerme no seu lugar e captar a súa atención. Entón, o meu traballo é moi gratificante xa que o traballo de xinecólogo é que isto trae vida, facilita vida.

 

Tivo malas experiencias?

Si, obviamente, en trinta e cinco anos tiven algunha. Algunhas inevitables e outras que diga que tremenda é a vida. Quizais pensei nese momento algo como: “Podería facer as cousas doutro xeito”.

 

Antes de estudar Xinecoloxía, tiña en mente facer outra cousa?

Non, o que tiña é como un plan B. Se non puidese ingresar en Medicina, o meu plan era ser xardineiro.

 

Aconsellaría a alguén ser xinecólogo?

Aconsellaríalle que se ten vocación de ser xinecólogo, como xinecólogo, ou barbeiro, ou xardineiro… Se tes vocación para ser o que ti queiras, non renuncies a ela por nada.

 

Como cre que será a Medicina no futuro?

Ben, creo que a Medicina no futuro será máis baseada nela. Chámase "xenómica". É dicir, será cambiar xenes, cambiar as tendencias que veñen determinadas xeneticamente e algunhas cousas que non son xeneticamente pero poden traer enfermidades como a Covid.

 

Desexámoslle moita sorte para o futuro e que siga axudando as persoas que precisen da súa axuda.



No hay comentarios:

Publicar un comentario